Powered By Blogger

Saturday, August 14, 2010

pergi jua




Innalillah.....
Rasenye tak sampai setahun arwah cousin (Mohd Azim) pergi
Hari ini 14/8/2010 bersamaan 3 ramadhan another cousin pula( Mohd Taufiq) pergi..
both of them 'pergi' dalam usia yang muda
Arwah Azim mase umur 19 tahun
While arwah Taufiq masa berumur 21 tahun

Orang kata kalau 'pergi' time muda2 nih...Allah sayang
Harap2 macam tulah...
Sentiasa sedekahkan Yasin dan Fatihah pada mereka berdue

Both of them 'pergi' dengan cara yang sama
accident....
Arwah Azim dulu meninggal ditempat kejadian
Arwah Taufiq pula..kami tak sangka die akan 'pergi'
Baru lagi raseye aku pergi melwat die di HKL
Mase tu die kena operate kepala
buang darah dlm kepala
dan kami jangkakan operate tu berjaya
Dah tersurat..die nak 'pergi' jua..
Makin hari makin ramai orang2 yang rapat pergi..
menunjukkan sebenarnye makin lama
makin banyak pengalamn hidup yang hadir...
suka atau duka
Moga Allah mengampuni segala dosa ini...
Sangat takut untuk menghadapiNya..
Masih banyak lagi yg perlu diperbaiki
tapi siapalah diri ini untuk menidakkan takdirnye..

Ya Allah aku tidak layak untuk syurgamu
Tapi aku tidak sanggup menghadapi api nerakamu..
Moga aku ditempatkan dalam golongan yang beriman

Gambar ni adalah gambar arwah taufiq yang diambil 3 minggu yg lepas...

Al-Fatihah


3 comments:

  1. put..ni anak haji ahmad ke???yang dulu meninggal eksiden tu anak haji ahmad kan..yang ni???

    ReplyDelete
  2. serius kate rindu sgt kat arwah azimmm

    ReplyDelete
  3. best ke aku..bukan ni anak arwah pakteh aku..btw siapakah ko eh huhu

    Da pintu pagar--wah dik kemain dh ber-blog ko skrang eh..aah rindu gle dgn arwah along kn

    ReplyDelete

Apa kata anda..What say u ??