Powered By Blogger

Tuesday, May 18, 2010

Dear Allah.....

Ya Allah Ya Tuhan ku...

Hanya kepadaMu tempatku mengadu...
Hanya kepadaMu tempat ku meminta...

Kaulah SATU tiada duanya....

Ya Allah Ya Tuhanku....
Tabahkan hati hambamu ini dalam menempuhi dugaanmu...
Permudahkanlah segala urusan hambamu ini di dunia dan akhirat...
Engkaulah yang Maha Pengasih lagi Penyayang..

Ya Allah Ya Tuhanku..
Ampunilah segala dosa2 silamku,dosa sekarang dan akan datang..
Sesungguhnya aku menyesal di atas kesilapan-kesilapan yang pernah aku lakukan..
Sesungguhnya aku lalai dalam menunaikan kewajipanku terhadapmu..
Engkaulah yang Maha Pengampun ...

Ya Allah Ya Tuhanku...
Janganlah aku menjadi insan yang tidak bersyukur
Yang tidak percaya pada qada' dan qadarmu...
Yang sentiasa tidak berpuas hati dengan apa yang ada..
tetapi..Janganlah aku menjadi seorang yang mudah berputus asa dalm mengejar cita-citaku..

Ya Allah Ya Tuhanku....
Berikan aku kekuatan hati dan nurani...
Untuk meneruskan kehidupanku...

Ya Allah Ya Tuhanku...
Tetapkan lah Imanku terhadapMu
Janganlah sesekali aku memebelakangkanMu dalam setiap keputusan dan perilaku yang aku buat..

Ya Allah Ya Tuhanku...
Tuhanku yang satu...
Tuhanku yang Esa..

Sekali lagi ampunilah dosa hamba mu yang lemah ini...

DAN TENTUKANLAH YANG TERBAIK UNTUKKU DI DALAM KEHIDUPAN INI..

Semoga aku tidak tersalah langkah lagi....

Amin Ya RabbilAlamin..


No comments:

Post a Comment

Apa kata anda..What say u ??